Relancér dit intranet med en funktionel og holdbar struktur

 
17. august 2017 - Kl. 09:30 - 16:00
Sted: 
Københavnsområdet

Ønsker du en funktionel og holdbar struktur på jeres intranet, men har svært ved at komme igang? Kan du nikke genkendende til disse situationer? 

  • Dine kolleger kan ikke finde det, som de skal bruge på jeres intranet
  • Alle kæmper for at komme på forsiden eller med navigationen
  • Det er endt med noget uoverskueligt rod
  • Intranettet skal relanceres
  • Ledelsen ser ikke værdien i intranettet

Deltag i denne workshop og få værktøjer til at finde en navigationsstruktur, der er funktionel og robust. Det giver dig et godt grundlag for at relancere dit intranet, så det giver mere værdi.   

Tilmeld dig her eller skriv en mail til info@IntraTeam.dk 

Virksomhedens udbytte

  • Få et intranet, som underbygger strategien
  • Få mere effektive medarbejdere
  • Spare omkostninger og øge salget
  • Forbedrer samarbejdet 
  • Et intranet, som er benchmarket mod de bedste

Dit udbytte

  • Få ledelsens opbakning til dit intranet, fordi det baserer sig på forretningsstrategien og hjælper ledelsen
  • Få dine kollegers anerkendelse, fordi du gør intranettet mere funktionelt og letter deres hverdag
  • Forbedre og opgradere jeres intranet til en forretningsorienteret digital arbejdsplads, der giver værdi til virksomheden

Du får derudover:

  • Inspiration og konkrete værktøjer til at forbedre dit intranet
  • En struktur til dit intranet, der er holdbar - også overfor magtfulde kolleger
  • Et intranet, der er baseret på de vigtigste opgaver
  • Svar på dine intranetudfordringer
  • Målt og vurderet dit intranet

Program

09.30 – 12.15

  • Velkomst og en præsentationsrunde med videndeling om deltagernes største udfordringer
  • Feedback på benchmarkundersøgelse som deltagerne har udfyldt inden workshoppen
  • Inspiration fra IntraTeam herunder strategi, formål, forankring, indhold og målgrupper
  • Øvelse om dine forventninger til det fremtidige intranet

12-15 – 13.15

  • Frokost

13.15 – 16.00

  • Introduktion til processen med at finde det mest relevante indhold, opgaver og funktioner til dit intranet
  • Øvelse med prioritering af opgaverne
  • Introduktion til kortsortering
  • Test af navigation

Målgruppe

  • Personer, som arbejder med forbedring af intranet og den digitale arbejdsplads

Workshoppen er uafhængig af, hvilket system du bruger eller påtænker at bruge til jeres intranet. Processen og værktøjerne kan bruges til såvel små som store organisationer.

Udtalelse fra deltagere

"En velfaciliteret workshop, som har givet kreative og gode input til, hvordan vi kan forbedre vores intranet til gavn for virksomheden og brugerne. Kurt er god til at spørge ind til de konkrete situationer og anvise step-by-step løsningsmodeller."

Jesper Kiby Denborg, kommunikationskonsulent, Københavns Lufthavne. 

”Hyggelig og brugbar workshop"

Lea Storm Hansen, Webkoordinator, Faaborg-Midtfyn Kommune. 

Forberedelse

En uge før workshoppen

  • Udfyld vores elektroniske benchmark
  • Fremsend skærmdump af forsiden og andre relevante sider/funktioner

Du vil få mere info herom. 

Facilitator og ordstyrer

Kurt Kragh Sørensen, IntraTeam. 

Pris

Medlemmer af netværksgruppe (betalende)  kr. 3.490,-  
Medlemmer af Intra2* kr. 3.990,- 
Øvrige kr. 4.990,- 

Alle priser er ex. moms.

*Virksomheds - eller individuelt medlemskab

Maksimalt 12 deltagere.  

Tilmelding

Du kan tilmelde dig her eller ved at skrive til info@IntraTeam.dk

Spørgsmål

Har du spørgsmål til workshoppen, så kontakt Anette Wittenberg på AW@IntraTeam.dk eller Kurt Kragh Sørensen på Kurt@IntraTeam.dk

NB! Vi laver også skræddersyede workshop. Kontakt os for mere info. 

Du vil automatisk få en profil på IntraTeam.dk samt IntraTeams nyhedsbrev, når du tilmelder dig et arrangement hos IntraTeam. Du kan til hver en tid framelde dig igen.

Der tages forbehold for ændringer.

Tilmeldingen er bindende 14 dage før arrangementet. Pladsen kan overdrages til en kollega. Ved afmelding inden 14 dage før arrangement betales 10% af prisen til administration.



 

 

 

Feedback Form